torsdag, juni 17, 2010

Ny filtar



Nu har det kommit tre nya filtar till "Liten Retro" familjen. Som vanligt är det återvunnet tyg på ena sidan och mjukaste fleece på andra. Fleece, tänker ni, är inte det lite varmt på sommaren? Jovisst är de det. Men filten är perfekt att vika ihop och ligga på. Då blir den en jättemjuk madrass. Och lite kallare i vagnen på kvällen så är den bara att lägga på. Synd att mina flickor är så stora, annars skulle jag ha den grön/oranga i vagnen, tycker den är så snygg. Hinner inte lägga upp dem i shopen idag (ska iväg till Västerås och sälja kök) men är det någon som är intresserad så lämna en kommentar eller mejla.

1 kommentar:

Lycklig fru sa...

Vill ha! Har lite svårt att bestämma mig för vilken bara....
Visste jag att jag hade en tjej i magen skulle jag köpa den storblommiga. Men alla är nygga. Måste fundera ett tag till....
KRam Sofia