lördag, augusti 07, 2010

Lördag!


Åh, jag som har längtat efter den här lediga helgen, och vad händer? Jag blir sjuk. Vad är det för sätt? Har i.o.f nyst okontrollerat i dagarna två, men ändå.
Äh, inget som lite Ipren inte kan fixa (hoppas jag). Just nu känns mitt huvud tungt som en sten, och näsan känns dubbelt så lång. You got the picture. I morgon måste jag vara frisk i alla fall, då ska jag på visning på skokloster slott med finaste systern. Men innan dess ska mina öran falla av:
"Näääär ska vi åka och köpa godis? Det är faktiskt lördag idag"

2 kommentarer:

Millis sa...

Hej söta du, vi måste ses nån dag. ons eller fred?
kram

Matilda sa...

vad då för skokloster-visning? av själva slottet? skoj!

älskar också pallarna! vi har en sådan röd här hemma, och en likadan hade min mormor! älskade den redan då!
haha, mamma hade också en sådan bil, för det första hon utbrast när jag visade henne fotot var:
ÅÅH, en LABAN!! en sån hade vi!!
haha!