måndag, augusti 01, 2011

Fin fin födelsedag!

Bilder från nya objektivet



Åh vilken bra födelsedag jag hade igår, fint väder som vanligt och trevligt sällskap. Trots att jag mitt i lunchförberedelserna fick springa över till grannen och låna ugnen. Tack Nathalie för det! Jag har fått så fina presenter. En cykelhjälm av maken och barnen. Jag antar att han tröttant på att höra mig klaga på att jag ser ut som ett (ursäkta uttrycket) arsel i min gamla, inte mycket förbättring med den nya, men den har skärm:) Sedan fick jag ljus och en bok om saker man kan gjuta i betong, roligt. Bästa presenten (om man får rangordna dem fast man är så gammal) var ett nytt Macro-objektiv till min kamera. Åh så kul att ta fina närbilder, och åh så svårt, men åh vilket pirr i magen. Sååååå kuuuuul. Kläder fick jag också och pengar till träningskläder, som jag förövrigt har varit och handlat idag. Här går det undan. Som tur är så är det rea så jag fick tre träningströjor och en sport-bh för pengarna. Tjoho (det räckte till en massa nagellack också). Nu sitter jag här och undrar om jag ska kränga på mig mina nya träningskläder och ta mig en cykeltur med den nya hjälmen? Hmmm, kanske.

Inga kommentarer: