lördag, mars 26, 2011

Känner mig nästan lite som en superhjälte!


Snart en vecka sedan senaste inlägget. Flickorna mår bra. Fanny har jag väl aldrig sett så hungrig som de senaste dagarna. Hon gick ju ner två kilo, på den lilla kroppen, Lilly är det också full rulle på nu. Själv fick jag någon konstig febersjuka igår med tillhörande magkramper, men inget som kom ut. Kunde inte somna förrän 03.00 i natt. Idag har febern gått ner något, men jag är helt slut, blir andfådd av minsta rörelse. Måste ju i alla fall bara blogga om min stora seger/revanch som jag slutförde igår (trots feber). Jag har under alla mina år efter gymnasiet inte haft något betyg i Engelska, en lång historia som inte har något med att jag är dum på något sätt när det gäller Engelska, men när man är arton år och man inte riktigt kommer överens med läraren, så blir det som det blir. Jag har således inte haft högskolekompetens, vilket jag inte riktigt har brytt mig om eftersom jag inte haft någon tanke på att läsa vidare, förrän nu. Så, jag har helt sonika tentat av hela den kursen, och gissa vad jag fick för betyg? MVG!!!!!! Ha.
Nu skulle livet vara perfekt om vi alla nu kunde bli helt friska (skulle ju jobbat i helgen). Men våren är ju på väg så kanske någonstans där framme i horisonten.....

1 kommentar:

Eva sa...

JÄTTESTORT GRATTIS TINA! DETTA VAR VÄL INGEN MATCH. KLART DU FIXADET DET. KRAM FRÅN SVÄRMORA. HÄLSA TJEJERNA OCH SONEN.