fredag, januari 13, 2012

Ny korg


Oj, oj, oj, vad tiden går. Man hinner ju ingenting. Vad har hänt? Jag har fått två väldigt bra betyg på två inlämningar till skolan som jag har haft ångest över. Är så glad och lättad. Nu är det helt plötsligt inte svårt alls att fortsätta plugga efter alla helger.
Sen har jag köpt mig en mangelkorg av en tjej här i Bålsta. 100:- och den enorma korgen var min. Användningsområde som ni ser är att förvara garn i. När jag såg hur stor den var blev jag lite orolig att mitt garn bara skulle täcka botten, men jag hade visst mer garn än jag visste, påse efter påse hällde jag ner i korgen, och se så bra det blev. Nöjd!

2 kommentarer:

mamma sa...

Vad fint det blev. Jag har försökt att på nätet hitta stickbeskrivingar till flickornas raggsockor som jag tänkte påbörja . Jag har sökt på Falgarn Sport men inte hittat något. Du kanske vet var man letar?

mamma sa...

Oj det blev visst lite stavfel, beskrivningar och Falkgarn ska det vara.