torsdag, februari 09, 2012

F som i Fanny och Fisk


Idag har min stora tjej namnsdag. Idag är det Fanny hela dagen.
Vad händer annars då? Jo, jag sitter och skriver kapitel efter kapitel i en bok som jag använder som projekt på min skrivkurs. Längtar tills den är klar, behöver bara tiden. Allt finns ju i huvudet, men snart så.
Igår fixade jag klart inbjudningarna till Lillys kalas. Hon ska ha i simhallen i Bro, i äventyrsdelen så en fisk passade väl som inbjudan. Jobbigt att klippa ut 15 st dock, men jag hade Fanny till hjälp som målde på glitter på sjärt och fenor. Nu ska jag ta mig runt i Bålsta och lämna ut alla fiskar, phu. Sedan tillbaka till böckern, hej och hå! (Jo, lite måste jag skryta. Fick högsta betyg på skrivkursen jag gick i höstas. Härlig känsla)



1 kommentar:

mamma sa...

Grattis min DUKTIGA flicka!
Puss, puss