söndag, oktober 18, 2009

Mycket folk gör en trött!

Hur trött kan en liten mamma bli?
Ganska!
Har jobbat helg i det stora varuhuset, och jag är så trött att jag inte ens orkar gå och lägga mig, det värsta är att jag har två dagar kvar innan jag får ta "helg", och det är pass av värsta sorten...10-20.
Men eftersom jag är så himla bra (gäller att hålla humöret uppe) så kommer jag dansa genom dessa två arbetsdagar, eller hur?

Idag har mina flickor åkt skridskor. Lilly för första gången
Jag: "Gick det bra och åka?"
Lilly: "Jag åkte inte, jag gådde!"
Precis som man ska på isen när man är en sådan liten plutt som hon. Fanny däremot var mäkta stolt som lärt sig åka på riktigt idag, alltså ta riktiga skridskotag.
Mammahjärtat skulle velat se och fotografera:(
En hel drös människor har hälsat på här hemma i huset i helgen också, och hela den drösen missade jag eftersom jag jobbade. Tycker det är konstigt att det oftast är de helger jag jobbar som vi får besök. Vill ingen träffa mig eller?

Nu ska örat få vila på kudden, godnatt!!!!

Inga kommentarer: