torsdag, december 10, 2009

Har blivit med överkast.


Kors i taket. Jag har köpt överkast. I 10 års tid har vi varit utan, har liksom inte hittat det rätta. Efter mycket kökande hittade jag det perfekta på H&M Home. Sagt och gjort. Bara några knapptyrck. Men döm om min förvåning och besvikelse när leveransen skulle ske i februari. För nu helt plötsligt blev det livsviktigt med ett överkast före jul. Gick länge och tittade på ovan avbildade överkast på jobbet. Men inte förrän jag var i Västerås på Ikea och jobbade en helg och så överkastet bädda på en säng kände jag mig säker. Nu är det inhandlad som ni ser och fint blev det också. I går var det dags för mig att fara till Västerås igen för en anställningsintervju och då passade jag på att inhandla stjärnan "KALLT" i röd filt som jag hängt ovanför vår säng. Den har nämligen varit slut i Barkarby ett antal veckor, men i Västerås fanns det en kvar till mig, Lycka.
Nu ska jag fortsätta att städa....roligare kan man ju ha, men det är så härligt när det är klart.

1 kommentar:

GOBLIgobli sa...

Haha, vi har ff inget överkast och vete tusan om det blir något heller. Blir liksom inte av att bädda fint så ofta. ;-)
Ahaa V-ås, då kanske man träffar på dig där nån gång?