lördag, juli 09, 2011

Tjat om växthuset


Tjat, tjat, tjat om mitt växthus, jag veeet. Men jag är lite kär i det, eller inte så lite heller. Går in där och duttar mest hela tiden. Idag har det tillkommit en del nya saker. Tre stycken plåtskyltar med blommotiv som jag har beställt enda från Finland, nämligen från Lundagård. Blev så himla glad när paketet kom, för hon hade skrivit mitt namn såååå fint och med sådan omsorg att jag nästan fick en tår i ögat. I denna mejl och sms tid blir man så glad. Knölade även in en gammal tvättbräda som vi fått från Mickes farmor när hon lämnade sitt hus för lägenhet. Mysigt tycker jag.

1 kommentar:

mamma sa...

Jag håller verkligen med om att ditt växthus är såå mysigt! Micke har ju byggt det själv vilket förhöjer mysfaktorn och så DIN inredning på det......härligt. Vårat växthus är en plats för ënbart växter man vattnar och går därifrån. Faktiskt lite tråkigt.