måndag, september 05, 2011

Helgen!


Nu har det börjat på allvar, skolan alltså. Jag har till och med hunnit med en träff med mina kurskamrater på Astrid Lindgrens Näs i Vimmerby i helgen. Det var jättekul och inspirerande. Annars så händer det inte så mycket, jag läser och pysslar. Kändes jättekonstigt att det i morse var en ny vecka och att jag inte ens nu ska till jobbet.
Igår fotade jag lite, bilden ovan föreställer vår kamrat vårtbitaren som även hälsade på i svärmors knä, vilket inte uppsakttades så mycket. Nu när jag var ut till växthuset (där för övrigt fyra meloner gör sitt bästa för att mogna) så tittade jag ner på golvet bredvid min fot, och där stod han (eller hon). Håller växthuset öppen en stund så att den kan ta sig ut, annars får jag släppa ut den ikväll.

Gårdagskvällen tillbringades med syster och mamma på Sthlm. Stadsteater. Vi såg det här: (mycket imponerande)

Inga kommentarer: