måndag, december 19, 2011

STRESS!!!


Oj, oj, oj, oj, oj vad jag har mycket att göra. Skolan tar livet av mig. Trodde att jag äntligen hade läst alla böcker sånär som på 20 sidor, men nej. Jag hade en hel bok till att läsa à 145 sidor. Måste ner till bibblan, men min hurtiga make var ju bara tvungen att åka och träna, så jag kommer inte iväg förrän han behagar komma hem. Jag stressar ihjäl. Huset är en enda stor röra, jag har inte slagit in några julklappar, har inte ens köpt julpappret. Julkorten ligger och väntar på att bli utkörda till alla släktingar, hårbrödet väntar på att bli bakat, julmaten väntar på att bli inhandlad och en JÄVLA fyrasidig rapport om pojkboken hänger över mig som en blöt trasa och ångest i magen. Ska vara klar tills på torsdag. BLÄ! Nu kom maken hem så nu är det jag som ilar ner till bibblan. (Jag vet att vi ska vara glada för snön, men fan vad blött allting blir) Bara en liten parentes

Inga kommentarer: