onsdag, juni 24, 2009

Sommar, sommar och sol!

Mina små morgonruffsiga flickor i sina fina kjolar.
(kanske dags att hänga undan vinterjackorna snart;))




Jag fick på flickorna kjolarna i går i alla fall, de blev jättefina. Klänningen får jag nog donera till någon bättre behövande för Fanny VÄGRAR.

I morse var det alldeles underbart att kunna åka till dagis i bara sommarkläder. Äntligen sommar! Det grusas lite av att jag ska infinna mig på Ikea idag mellan 10-20. Så även fredag och lördag. Söndagen behöver jag "bara" vara där mellan 10-18. Det där mad solbränna är ju bara att glömma. Just nu när det bara är tre veckor kvar till semestern så är det nästan outhärdligt att vara på jobbet. Jag behöver verkligen vila, sola, bad och skrota runt. VERKLIGEN!
Men innan dess ska jag sälja kök så det ryker till enbart trevliga kunder (i en perfekt värld). Heja mig!

2 kommentarer:

Matilda sa...

hihi, visst kan du det! bara att hänga på! ;-)

vilka söta flickor! och fina kjolar!

Millis sa...

Kul jul, så kan vi leka på fredag, lördag och söndag då jag råkar jobba lika tider :)
Fast just idag ska jag vara leeeedig och sola och mysa :)