måndag, juni 22, 2009

Symaskinen har gått varm.




Nu har jag varit sådär produktiv igen. Som sagt, det är så kul när nya tyger dimper ner i brevlådan.
Tre kjolar (en var till oss flickor), och en klänning till Fanny( Lilly har redan fått en i det röda elefanttyget). Jag vet att elefanttyget är för barn, men jag kunde inte låta bli. Mammor får väl också ha elefanter på kjolen?
Ska bli så kul att se om kläderna passar på flickorna.
Tygerna kommer från Stoff och Stil och alla kläder tillsammans kostar under hundralappen.
Nu ska jag ut i solen lite innan tjejerna ska hämtas.

Tjing!

4 kommentarer:

Millis sa...

Å vad fint tyg! Vill ju oxå ha..

Isabelle sa...

Åh nu blir jag avis! Vill också kunna!! :-) Bra jobbat!

Tina T. sa...

Nej, det skulle inte vara kaniner, det skulle vara elefanter...ooops.
Flickorna tyckte inte om sina nya kläder, båda vägrade sätta de på sig. Fanny tyckte klänningen var URFUUUUL. Det är kul när man anstränger sig, eller hur?

Lycklig fru sa...

Jättefint alltihop.