torsdag, juli 30, 2009

SUCK!!!!!

Idag är det meningen att jag ska baka.....jag orkar bara inte. Det hela blev inte bättre när jag fick ett samtal där det kom fram att jag minsann inte fick jobbet jag sökt. Och tro inte att det var på grund av att jag gjorde en dålig intervju, nej jag är tydligen hur bra som helst. Det var bara rent oflyt att jag inte fick den. På ett sätt är det väl trevligt att höra att man är bra, och att jag snart kommer få en bättre tjänst....men när man är andrahandsvalet för tredje gången, då känns det mest pissigt faktiskt. Det ord som poppar upp i min hjärna är "medelmåtta". Inte dålig, men inte tillräckligt bra.
Det känns säkert bättre i morgon.....men just nu känner jag mig bara trött.
Vilken tur att jag har världens bästa man som frivilligt åker och storhandlar mat så att jag slipper. Tur att man inte är en medelmåtta i allas ögon.

4 kommentarer:

Mia sa...

Tror du är världsbäst och allt annat än medelmåtta för massor av människor!:)
Styrkekramar och ett bättre jobb väntar säkert runt hörnet!

Trillian sa...

Allt har sin mening. Det känns tungt nu, vet precis hur du känner dig nu. Gick ju igenom precis samma sak i våras. Men för mig var det bara bra att jag inte fick det första jobbet för runt hörnet fanns ett så mycket bättre jobb. Hoppas den dyker upp snart för dig!

Millis sa...

Förstår att du är ledsen.. Hoppas du hittar det perfekta jobbet snart! Passar även på att önska ett stort grattis på bemärkelsedagen! Vi kan väl ta och ses nån dag! Kram

GOBLIgobli sa...

Självklart väntar ett mycket bättre jobb runt hörnet!
Men förstår hur du känner det, jag fick nej på ett jobb pga av att jag var för GAMMAL (35 just då)! Hur gammal kände man sig inte då?? :-(