tisdag, maj 10, 2011

Bildbevis på rabatten




Nu måste jag skynda mig. Ska snart åka iväg för ett tiotimmarspass på ikea. Tar emot när det är så fint väder.
Ska i alla fall visa bild på min rabatt, som någon sa: "den var väl inte så stor". Det är den visst. Ett rent helvete och gräva ur och plocka bort alla lerklumpar (som ni ser på bilden). Sedan kanske jag skulle väntat tills det blivit skugga, men jag kunde inte. Kul ändå. Kommer bli så bra, fick till och med beröm från grannen, och han är kung i grävning. Det är det enda han gör så fort kärlen gått ur marken.
Sedan har jag ju ett litet tips också. Ikeas avfallshinkar är outstanding när det gäller att odla. Kom och köp (men åk till Västerås så jag får beröm för att jag säljer så mycket av vårt sortiment, tack)
Bilden i mitten har jag tagit på den finaste blomma jag vet. Dessutom skötte sig kameran så bra just då. Ibland så.

Inga kommentarer: