måndag, maj 30, 2011

Helgens maskerad

Lite bilder från helgens maskerad. En lyckad kväll med två tjejer som orkade vara uppe ända till tolv på natten. Dagen efter var jag uppe först. Lilly kom en timme senare vid 9.30 och Fanny fick vi dra upp vid 10.30. Tyvärr fick jag ingen bra bild på födelsedagsbarnet Pernilla (min svägerska som fyllde 40). Jag hade dessutom den dåliga kameran med mig, men håll till godo.

Mina fina flickor, en häxa och en liten mus med en stoppad mage i fleece


Jag var utklädd till pirat, i ett par byxor jag sydde timmarna innan vi skulle åka



Flickornas kusin Bill



Min pappa stod för bästa kostymen som banarne. Han har rakat av sig skägget som han inte gjort på åratal.


Min bror var fånge i en kostym sydd av gardinparet "Ritva" från ikea



Maken var även han en fånge


Min syster Åsa hade de längsta ögonfransarna


Här syns mina hastigt sydda byxor. Ser faktiskt ut som mocka, men det är frotté. Använde ett möster till tights jag har till 6-åringar och förstorade det kraftigt och hoppades på det bästa. Tröjan köpte jag samma dag och kletade ner den med lera utomhus. Flickorna tyckte jag var tokig:)


Inga kommentarer: