söndag, mars 04, 2012

Letar nya tapeter

Jag och Fanny, (mest jag) letar nya tapeter till hennes rum. Nu har hon världens finaste tapet från Sandbergs som fond och resten vita väggar. Det är det fulaste Fanny vet. Vita väggar alltstå. Hon och jag hittade ganska snabbt den perfekta tapeten. Tyvärr hade den inte det perfekta priset. Över 600 kr/rulle och vi behöver tio rullar. Leta, leta, leta vidare. Nu pratar hon om att hon vill ha målade väggar, i en ljust, ljust lila färg. Jag hatar lila. Jag vet, det är inte jag som ska bo där, men det blir jag som kommer få måla. Om vi hittar en rasande billig tapet så kan vi leja bort jobbet. Har ni några förslag var man hittar liknande tapeter?


Här är tapeten hon vill ha. Samuel från Sandbergs



Såhär skulle den se ut på väggen, fin tycker vi.


Den här kanske, från Duro. Hittar inget pris dock.


Helt ok tycker jag. 99:-/rullen från Rusta. Måste övertala Fanny bara



Här kommer lite fina fondtapeter från Mr. Perswall. Jag vet, Fanny vill inte ha fondtapet, och speciellt inte någon som är vit i botten. Hon verkligen HATAR vitt. Suck!








1 kommentar:

mamma sa...

Det blir att köpa ett billigt tyg och spänna upp på vägge Det har jag sett designers göra.