måndag, mars 26, 2012

Nya brallor

Japp, nu har jag också blivit galen, i Lindex nya kollektion med Gweneth Paltrow som frontfigur. Dagen efter att kollektionen släpptes gick jag in för att skojprova ett på chinos. Jag menar, man kan ju inte ha så stora förväntningar om de kostan 199:-, men. De satt hur bra som helst, jag som har världens plattarsel i vanliga fall fick en riktigt fyllig rumpa, så två par chinos, en kofta och en tröja äger jag ur kollektionen. Lyckades även få dit min mamma som också hon nu äger två par chinos, en tröja, en blus och en kjol. Var det något mer? Nöjd i alla fall.





Idag ska Fanny få sin tandställning. Hon är så nervös. Jag förstår henne. Ska hämta henne om en timme och sedan far vi till Enköping. Får nog handla lite soppa till henne så hon får i sig någon mat med sin värkande mun. Nyponsoppa och glass till lunch kanske?

1 kommentar:

Lycklig fru sa...

Måste ta mig dit och prova chinos jag med. Här är en till med plattrompa :) Dom gröna var ju supersnygga.