torsdag, mars 01, 2012

Knöl & Bök i biblioteket

Hjälp vad länge sedan det är jag skrev. Jag måste ju lägga upp bilder från vårt lilla kafferep med Knöl & Bök, trots att det är över en vecka sedan. Jag har så mycket att göra med skolan hela tiden så det blir svårt att få tiden att räcka till bloggande. Men nu har jag precis skrivit klart en analys så nu så.

I November någon gång fick vi frågan av biblioteket här i Bålsta om vi inte kunde läsa vår lilla pixibok Knöl & Bök och kissolyckan för två till fyraåringar. Det ville vi ju såklart så lördagen den 18:e februari gjorde vi just det. Jag hade stressat som en galning för att virka Knöl och Bök så att barnen hade några att träffa. Mönstret hittade jag på själv, och de blev riktigt bra om jag får säga det själv. Ett lokalt tryckeri hade tyckt upp boken i större format så att alla barnen skulle kunna se ordentligt. Efteråt blev det fika och färgläggning av Knöl och Bök. Jättehärliga ungar och föräldrar var där.






1 kommentar:

Peaceful sa...

Författare Tina Engström! Nog visste jag att du kan bli allt du vill! Jag är sååå stolt över dig, gumman! Kramar från Pia