fredag, april 17, 2009

Goda nyheter!



Jag har fått en fast tjänst på Ikea, på hela (håll i er nu) 8 timmar i veckan. Ja, ja. Bättre än ingenting, nu behöver jag bara jaga 22 timmar i stället för 30 timmar i veckan.

Fanny har piggnat på sig, och har gått på dagis idag. Konstig sjukdom med 40 graders feber ena dagen och 36,5 nästa. Men jag klagar inte.

Själv har jag tagit bort en leverfläck på insidan av låret. Fem stygn blev det, Fanny berättar för ALLA att mamma minsann fått en bedövningsspruta (som för övrigt gjorde helvetiskt ont, insidan av låret var ingen höjdare att bedöva).

Till sist måste jag visa en bild på mina fisingar i sina nya jättefina klänningar från Kappahl. 129:- i mjukaste bomullstrikå och då fick vi Lillys byxor på köpet (Köp tre betala för två). Lilly valde själv den gula (kan det bero på att hennes snutt är gul?)

Nu har jag bara ett helt hus att städa. Fattar inte hur två barn med tillhörande föräldrar kan stöka ner så. Det blir inte lättare av att jag inte har någon som helst lust och att Lilly är på gnällskrik humör. STORA SUCKEN!!!!!

1 kommentar:

Petra C sa...

Söta bustjejer och grattis till jobbet!