måndag, april 06, 2009


Nu är det bara timmar kvar innan Fanny ÄNTLIGEN fyller 5 år.
I hallen står en alldeles sprillans cykel. En alldeles rosa cykel och väntar på henne. Ska bli så kul att se hennes min. Den hon cyklar på nu slår hon nästan knäna i styret på.
På köksbordet står även brickan med all de andra paketen och väntar.
Lilly har tyvärr blivit förkyld IGEN, med hosta och snora, napp, snutt och gnäll. Dessutom mår jag piss. Kände när jag åkte från jobbet vid fyra att jag mådde lite illa. När jag senare la Lilly så slog halsontet till. Nu börjar huvudet kännas tungt, och illamåendet ligger där och gnager. Lite olägligt med tanke på att jag tagit ledigt i morgon för att åka till Naturhistoriska riksmuséet med Fanny och Lilly, vi ska också hinna med att klippa oss, Fanny och jag:(

Innan jag kryper till sängs och tycker synd om mig själv så måste jag visa den här prinsessan som Fanny gjort.



Hon fick klistermärkerna av en kompis på kalaset och i stället för att sätta dem på allt hon inte får så gjorde hon den här. SÅ FIN (tår i ögat).

Godnatt!

2 kommentarer:

Petra C sa...

Grattis en dryg timme i förskott till Fanny! Stora tjejen! Hon kommer säkerligen att bli själaglad över cykeln. Men du, försök ta det lugnt så att också DU hinner njuta av dotterns födelsedag. Särskilt om ni inte är riktigt krya allihopa.

Kram Petra

Anonym sa...

Hej Tina!
Tråkigt att ni aldrig blir av med alla förkylningar, hoppas att du mår bättre och att sömnen gjorde susen.

Ett stort Grattis till Fanny från mig!

Kram på er från Petra