onsdag, april 28, 2010

Duktiga jag!


Nu måste jag skriva om hur duktig jag är. Jag har de senaste dagarna: Motionerat så att jag har riktigt ont i kroppen, dagen till ära har jag t.o.m. joggat en bit. Okej, jag erkänner, jag kommer inte så många meter innan jag har andnöd. Men någonstans måste man börja. Jag har även hunnit med att deklarera. Och det är nog rekord på mer än ett sätt. Jag är klar med deklarationen innan april månad är slut, det har aldrig hänt. Jag har även deklarerat helt på egen hand utan att konsultera min mamma, vuxenpoäng. Det är nästan så jag är tacksam mot den där jobbiga, men ack så trevliga skattesnubbe som tvingade mig att skicka in en massa blanketter och momsbilagor förra året. Tack!
Sedan har jag gjort två beställningar. Blir så glad när det kommer beställningar bara sådär. Två stycken spindelmössor har skickats, och två "liten björn" filtar ska iväg idag. Men innan dess måste den här svettiga trötta "kommer-ha-träningsvärk-i-morgon" kroppen in i duschen. På återseende

2 kommentarer:

Mamma sa...

Grattis till min riktigt vuxna dotter, jag har faktiskt undrat varför du inte ringt om hjälp. Du är värd många vuxenpoäng. Grattis även till din utökade träning. Jag tänkte att du och jag ska ta och jogga runt på den kortaste sträckan någon gång.
Sov du över vår planerade promenad i måndagskväll?

Tina T. sa...

Tackar!
Ja, jag somnade....skulle SMS:at, men du vet hur det är. Jag måste nog träna på joggen ett tag till innan jag kommer runt den lilla. P&K