torsdag, april 08, 2010

Feber!

Jaha, 6 år och 38,5 i feber. Jag som hade så många planer idag. Jag skulle ta en långpromenad i solskenet, storhandla mat, deklarera och fixa här hemma. Det sistnämnda kan jag ju fortfarande göra. Jag kanske ska börja med att klä på mig, tappade liksom all lust i morse. Men så är det ju. Barnen passar på att vara sjuka på mina lediga dagar. På ett sätt är de ju rätt så ekonomiska;)

Nerbäddad i soffan framför Scooby Doo, Fanny klagar inte.


Ute skiner solen....jag vill ut.


4 kommentarer:

Matilda sa...

nämen, är det födelsedagsbarnet som blivit sjuk nu? stackars liten. men tecknat brukar hjälpa!
grattis i efterskott till henne!

och angående din kommentar... hahaha, JA jag är ihopväxt med min kamera. och jag vetesjutton hur jag ska göra för att slippa det.. amputering kanske. bor ju i samma stad som akademiska sjukhuset, så.. kanske får ta en sväng snart! ;-)
hehe

Unknown sa...

Hej!
För ca 2 år sen fick mina barn 2 jättesöta svarta mössor med en spindel resp spöke designad av dig. Säljer du fortfarande dessa mössor? Jag tror att våra vänner Björn & Lina Strid köpte dem direkt av dig. Har du några återförsäljare som säljer mössorna?

Med vänliga hälsningar,
Madoka Hindsberg

Tina T. sa...

Matilda: Jag tycker inte du ska amputera, jag önskar jag var som du, men min kamera är så tung. Jag kanske borde börja träna i stället;)
Madoka: Vad kul att du gillade mössorna. Ja jag har dem kavar och det går jättebra att köpa dem genom mig. Tror inte att de finns hon några återförsäljare. Jag skickar dem med posten så har du dem nästkommande dag.
Soliga hälsningar Tina

Tina T. sa...

Oj vad jag stavade fel i föregående inlägg. Hoppas ni förstår.