onsdag, april 14, 2010

Nya knoppar gör mig lycklig!

Ett snabbt inlägg innan jag måste fara iväg till Västerås för en dag fylld av köksförsäljning.
Gårdagen tillbringades dock i den stora staden Stockholm för att inhandla attiraljer till Fannys stundande "skräckkalas" som hon har på lördag. Och i förrgår fick jag sådan himla lust att åka till Indiska, så då gjorde jag det. På bilderna nedan (jag vet, jag borde stajlat lite, men det är "kreativt kaos" som råder) så ser ni mina indiska-fynd. Nya porslinsknoppar till arbetsrummets pentry, I like.

Ha en bra dag!










3 kommentarer:

Mamma sa...

Vilka tjusiga knoppar, helt underbara.
Idag såg jag Mi´s hundar Bodil och Tora ute på gräset framför kanslihuset. Kom då ihåg vad hennes då lilla dotter kallade Tora.
Hon kunde inte säga t utan det blev med h istället. Några pinsamma stunder blev det.

Kim sa...

Jag har ju preciiiis samma knoppar på mina sängbord hemma Tina! Vi har ju VISST samma smak :-)

Tina T. sa...

Mamma: Ja, jag kommer ihåg, ha ha.
Kim: Ja ibland så. Vi båda gillar ju faktiskt det röda huset också;)