lördag, maj 01, 2010

Ettor och tvåor


Så var det lördag igen och jag är ledig. Synd bara att jag har en svullen hörselgång som gör att man blir något störd. Dunk, dunk, dunk liksom.
Jag har så mycket som jag skulle vilja göra (eller snarare orka göra). Jag vet bara inte var jag ska börja. Skulle behöva dela in allt i ettor och tvåor som min chef lärt mig. Ettor är allt som är akutviktigt och tvåor är det som inte får göras förrän alla ettorna är gjorda. Hmmm, det blir svårt. Nu vet jag.
Äta godis måste ju vara en etta, det är ju lördag. Och i påsen ligger mina absoluta favoriter, coccosprickar, mmmmmm.

1 kommentar:

Matilda sa...

åh så gott!! det där hade kommit på min etta-lista också! :-)

japp, de hade tältet uppställt utanför också! igår var det deras första dag, öppningsdag! massor med folk!
hoppas de öppnat erikssundsbron så du kan ta dig dit! :-)

kram!