torsdag, januari 13, 2011

Bak och jobbiga röster


Dagen till ära har jag varit hemma med Lilly. Sista dagen för henne att vara sjuk. I morgon blir det dagis. Hela den här veckan när hon har varit sjuk har Micke satt på gamla filmer från när tjejerna var små. Det har pratats väldigt mycket om bebisar efter det. Idag tittade jag också lite grann. Jag säger bara en sak, herregud. Hur står alla människor ut med mig? Världens jobbigaste röst och det minst gynnsamma yttre man kan tänka sig. Hur står Micke ut? Ha ha ha. Fy.
Idag har vi bakat för att få tiden meningsfull. Moccarutor (som inte riktigt är klara ännu) och finska pinnar. Min favorit. Så goda! Så om någon vill ha fika så är det bara att svänga förbi.

1 kommentar:

mamma sa...

Du är så snygg, fråga vem som helst hur dom skulle vilja se ut så svarar de flesta blond och smärt, de egenskaperna har du alldeles gratis och du är dessutom väldigt rolig. Man blir underhållen hela tiden och har kul.