måndag, januari 10, 2011

Nostalgitripp

Fick en liten nostalgitripp här. Tjejerna ville titta på kort från de var bebisar. Åhhh, allt ser så enkelt och lyckligt ut (jag vet att det inte var det, men...)
Idag är sista dagen på ledigheten, tyvärr har Lilly blivit sjuk nu med hög feber. Hoppas hennes ger med sig snabbare än Fannys gjorde, det tog ju sex dagar.
Nej, nu ska jag sluta babbla och visa lite bilder.

I väntan på lillasyster


Molly och Bosse, på den tiden när vi hade husdjur. Saknar dem ibland.


Mina små fisar. Fanny 3 år och Lilly 3 månader






Och nu, med lite mera ös, snart fyra år senare. Oj vad tiden går








1 kommentar:

Mamma sa...

Precis vad jag också gjorde i helgen.....tittade på gamla kort.
Maken har varit sjuk en vecka och jobbade hemifrån idag.....så jag har städat i lådor och liknande för vi inte kunnat gjort så mycket annat. Titta på kort från förr är väldigt kul. Många kort på dig när du var i dina barns ålder...och såg plötsligt hur lika ni är.