fredag, januari 14, 2011

Mmmmmm mums!


Då var det ny dag med nya tag. Moccarutorna är färdiga. Blev så höga att man knappt får in dem i munnen, fattar inte hur jag lyckas varje gång. Behöver nog en något större form. Dagen till ära vaknade jag med huvudvärk. Hade dessutom drömt att min chef hade köpt en present till mig, en proffskamera för 28000:- som jag skulle kunna behöva när jag körde truck (?). Jag belv jätteglad. Man kunde dessutom ta väldigt dåliga och suddiga polaroidkort med den som jag var extra glad för. Hmmm, ibland undrar man hur det står till uppe i skallen. Idag är det handling och städning som står på schemat. Ska försöka hinna skriva lite på min bok, japp jag skriver en roman. Har skrivit tolv kapitel, så det är väl ungefär halva kvar. Har man inget att göra så skaffar man sig;)
Ha en trevlig fredag, helgen bjuder på jobb i det lilla varuhuset i Västerås. Vi hoppas på säljrekord!

2 kommentarer:

Millis sa...

Mums, men hur ska jag kunna komma och fika om du jobbar??

Säljrekord denna helg? hallå! kampanjen börjar inte än!

Själv ska jag städa ett förråd i Hedemora.. Häpp!

Tina T. sa...

Jamen, jag är ju hemma till sex. Tänkte bjuda över Mathias så han kan smeka lite på vår dator, men självklart finns det fika till hela familjen. Spännande med förrådet, ta med gamla påslakan om du hittar;)
Kram
(Nej, det där med säljrekord var bara för att peppa mig själv)