torsdag, februari 03, 2011

"Blod" svett och tårar


Det här har jag hunnit med idag. Vi har ju en fyraåring här om två dagar så då gäller det att fylla bullpåsarna. Jag bakade drömmar också, men eftersom jag inte hade så mycket hjortronsalt så sprack de inte så fint, dessutom hade jag för mycket mjöl i bulldegen så då var jag tvungen att gråta en svätt. Jag vet inte vad det är med mig, men jag är så känslosam (nej, jag är inte gravid). Jag tror att jag är stressad. Har så mycket på gång som jag hoppas så mycket på, och så blir det inte som jag har tänkt mig, och då går luften ur. Har dessutom ett läkarbesök på måndag som känns som det är det avgörande mötet. Allt hänger på vad läkaren säger. Minst sagt pressad känner jag mig, men mer om vad det är en annan dag. Bullarna blev ju snygga i alla fall, eller hur? Och allt känns bättre efter att man gråtit!

2 kommentarer:

Trillian sa...

Du kan ju alltid doppa de i kaffet =)

Bosse mår bättre nu. Han åt två stora portioner med mat idag så du behöver inte vara orolig.

Kram
/C

Anonym sa...

Bullarna såg ju urgoda ut! Håller tummarna hårt för morgondagen. KRAM/Carro