söndag, mars 23, 2008

Glad påsk!


Nu när påsken nästan är över så kommer vår påskhälsning. Det har varit lite mycket. Jag har jobbat på Ikea och hunnit göra klart monsterbeställningen. Den är fakturerad och levererad. Så skönt! Jag har också under denna lite smått stressiga period hunnit sy påskkläder till mina tjejer. Resultatet ser ni ovan. Kjolen är tillverkad av en gammal duk som jag fått som premie från någon tidning. Kan tilläggas att jag aldrig använt den som duk, men passade förträffligt bra som påskkärringskjol. Lyckades inte få till något kort på Lilly i utstyrsel, men påsken är ju inte över än:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

- Åh, vad fin påskkärringen är! sa både Felicity och Oliver när de fick se vad mamma tittade på.
Du är så duktig Tina!

Många kramar från Pia

Anonym sa...

Jättefin liten påskkärring. Såna härliga påskkläder du har gjort Tina. Ska bli kul att se hur Lillys ser ut. Påskmiddagen gick bra, istället för 15 personer blev vi endast 5 st. Mycket mat blev över och åkte in i frysen. Vi saknade er allihopa. Men vi får träffas en annan gång. Hoppas inte Fanny blev alltför besviken. Sköt omer och kramar från Eva.