fredag, maj 09, 2008

Hur ska allt gå ihop?


Hjälpredor



Det här med att bygga hus är verkligen en erotikdödare. Vi ses aldrig. Jag och tjejerna tar varje tillfälle i akt att åka och hälsa på utan att störa i allt för stor utsträckning Den här bilden är från förra veckan när avloppet skulle pusslas ihop. Fanny och Lilly hjälpte gärna till.
Själv har jag hamnat i någon slags svacka. Har ingen lust att vara hemma, har ingen lust att jobba, har ingen lust med någonting faktiskt. Hoppas det går över snart, för inom en timme så ska jag dra på mig IKEA-kläderna och sälja kök som aldrig förr. Jag tror att oron inför sommaren när Micke ska bygga och jag jobba, samtidigt som tjejerna ska gå på dagis håller på att äta upp mig. Jag förstår inte hur jag ska få ihop allt. Först har jag jagat tider att jobba som en idiot. Försöker få ihop 30 timmar i veckan, vilket inte är det lättaste när man nästan aldrig kan jobba kväll. Dessutom ska sommarschemat in till dagis, och det nya schemat när Lilly är färdiginskolad (då kommer hon dessutom att få vattkoppor så då är den inskolningen nästan förgäves). Nej det är inget kul just nu. Försöker visualisera vårt färdiga hus plus en hel säck med pengar som blev över.......(kanske, kanske). SUCK!

Inga kommentarer: