lördag, augusti 09, 2008

Jag överlevde!!!!


Nu tror ni säkert att jag inte överlevde min födelsedag eftersom jag inte bloggat på över en vecka, men det är fel, fel, fel, fel! Jag hade så trevligt så nu har jag bestämt mig för att fylla 30 varje år. Jag fick så många ansiktsbehandlingar och annat självförbättrande så jag kommer slå fotomodellerna med hästlängder (framförallt kommer jag få njuuuta). Sedan är det en annan liten sak som jag går och lyfter på och smeker lite grann varje dag som jag faktiskt smällaer av över. Det åtråvärda ekollonet i gjutjärn. Tack svärmor med fästman:)
Nu äntligen så är jag en stolt ägare av en äkta Roger Fällman-tavla. Den är så fin och jag känner mig så glad över att vara så gammal att jag får en sådan. Konstnären Roger Fällman Det finns ingen som kan måla naturen så bra som han.
Jag vill passa på att tacka ALLA som gratulerat mig på min födelssedag. TACK!

Inga kommentarer: