torsdag, augusti 21, 2008

Veckans fynd!


Igår gjorde jag veckans fynd. Tre par skor, två par äkta svenska träskor och ett par gummistövlar för 290:-, 50:- per par för träskorna. Nu är det nog många som höjer på ögonbrynen som anser att jag är en oansvarig mamma som låter Fanny vingla omkring på att par träskor "som man bryter fötterna i". Men jag vinglade själv omkring i ett antal par träskor utan att bryta fötterna en endaste gång när jag var liten....så. Men vissa restriktioner har hon. Inga träskor på dagis och inget spring i träskorna (vilket har visat sig vara en omöjlighet än så länge). Så här går vi omkring min dotter och jag och klapprar i kapp en halv decimeter över marken i våra nya läderdoftande träskor. Nostalgi!!!

2 kommentarer:

Lycklig fru sa...

Hej Tina!
Sofia här. Nu var det ett tag sedan jag var in och läste i din blogg, men nu har jag uppdaterat mig. Coola träskor. Jag har varit lite sugen på att köpa ett par själv. Vart hittade du dina? Det var ju ett helt ok pris för ett par skor :-)
Huset kommer bli kanoners med spröjs på fönstrena. Det kommer verkligen se ut som ett helt annat hus. Fin styling du gjorde på ert nuvarande hus.
Ska bli spännande att följa bygget ytterligare.
Kram Sofia.

Tina T. sa...

Hej Sofia!
Tack för snälla ord!
Träskorna är köpta på Grinolin (gamla skogubben). Tyvärr fanns det inte så många storlekar kvar, men gå dit och kolla:)
Kram Tina