tisdag, augusti 26, 2008

Tryck här!

För att se vårt hus som nu ligger ute på nätet. Hoppas det är två som vill ha det, så det blir budgivning, eller gör det bara att jag blir besviken om det inte blir budgivning. Men visst ser det trevligt ut? Skulle jag kunna tänka mig att köpa faktiskt. Synd att jag är så sentimental och att jag trivs så bra, annars skulle nog den här processen vara lite mindre ångestladdat. Jag kan bli deprimerad över att Lilly aldrig kommer komma ihåg att hon bott här. Snyft. Nu är jag extremt fånig tycker Micke, men jag kan inte rå för.
Åh andra sidan så börjar det nya huset få även en skepnad inomhus. Nu kan man gå in i alla rum och fantisera och planera hur det kommer se ut. Tänk att det ska bli vårt hem....


Hallen in till tjejernas rum och stora toaletten

Vårt framtida sovrum

Vardagsrummet


5 kommentarer:

Anonym sa...

Båda husen ser jättefina ut :) Blev lite fnittrig när jag såg "min" lekpark på bild :D

Anonym sa...

Ojoj, ser ju jättefint ut! Buden kommer rasa in med en väldig fart tror jag. Kan absolut förstå din sentimentalitet över att lämna ett så fint hem, men det nya ser ju ut att kunna bli strålande det med!
/Joanna

Anonym sa...

Man blir lite sentimental när man ser hur fint det här lilla huset verkligen är. Kommer att sakna att åka dit när vi hälsar på, det finns så många minnen förknippade med huset. Men livet står inte still och bra är väl det. Ja, det var Skeppsvägen det. Kram Eva (hälsa småtjejerna från farmor)

Petra C sa...

Det ser jättemysigt ut. Hoppas det går lätt att sälja och att det kan bli budgivning. Fast det är ju nervöst det också förstås...
Lycka till!
Kram Petra

Anonym sa...

1.800.000 bjudet/ M.Thornvigg. ps, Nån som har 1.800.000 över att låna ut? ds