tisdag, augusti 19, 2008

Solen skiner, PANIK!

Trots att jag satt och jobbade med annat så fullkomligt störtade jag ut och i panik och homesyleade fram och baksida. Solen sken ju. Mäklaren hade bett oss att ta några bilder om solen tittade fram. Den gör ju inte det så ofta nu för tiden, och jag var inte säker på att den skulle vilja hålla sig framme en längre tid. Nu när det gått över en timme och solen fortfarande skiner så skulle jag ju kunnat ätit den där lunchen när jag hade tänkt det och när jag var hungrig. Inte som nu, när jag knappt kunde stå på benen av hunger, allt för att få så bra bilder som möjligt. Så här blev det i alla fall, vad tycks? (Hade jag haft lite mer tid hade jag nog styleat en aning till).







2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser väldigt ombonat och mysigt ut. Köparna kommer självklart att slåss om att få köpa huset. Kram Eva

Anonym sa...

ojoj så fint ni har! Tror folk kommer buda alldeles kolosalt för att "få" huset. Å det där gjutjärnsekollonet är verkligen sååå fint å pricken över i:et!
/Joanna