torsdag, maj 14, 2009

Arbetsrummet börjar ta form

Från arbetsrummet har jag utsikt över vår fina sten och skogen



Nu börjar arbetsrummet bli klart. Tyvärr kan jag inte börja flytta in och inreda riktigt än. Alla kvarvarnade kartonger och skit i garaget måste in i arbetsrummet så vi kan måla väggarna och olja golvet. Men snart så.
Som ni kan se så blev den inget gummigolv (sorg i hjärtat), det var helt enkelt för dyrt. Men jag blev mycket nöjd med alternativet, ett ljusgrått linoleumgolv. Miljövänligt och bra. Tapeten blev också jätte fin. Det är synd att det är så svårt att återskapa den genom kameran. I verkligheten så bara anar man blommorna beroende på hur ljuset faller, annars känns det relativt vitt.

Måste också visa en bild på vår jättefina och lååånga altan som Micke byggt. Nu väntar vi på värmen så gräset sätter fart. Har kommit upp små ljusgröna strån lite här och där, men åhh vad jag längtar tills det är grön.

Man får tänka sig en inredd altan med stora krukor med prunkande växter i.


Måste också gratulera min lillasyster på 26-årsdagen. Puss på dig!


Inga kommentarer: