tisdag, maj 12, 2009

Arma mig!


Nu satsar jag för fullt på mig själv. Nu är det dags.
Ni förstår, jag har ju inte begåvats med de största brösten precis så på den breddgraden finns det inte så mycket att imponeras av. Nej jag ska inte fylla ut brösten, utan jag tar ett annat område i närheten och försöker fylla på egen hand. Jag talar om mina stackars taniga armar.
I går i aftonbladet var det en stor artikel om Malena Ernmans snygga armar och ovan avbildade träningsschema för att få snygga armar på 15 min per dag. Och eftersom jag inte ens orkar göra en riktig armhävning med näsan i marken så kände jag mig genast träffad. Gjorde slag i saken och inhandlade gummiband och letade upp hantlarna. Min flickor hejade på medan jag hivade hantlar och drog i gummiband.
Om vi säger såhär. I morgon kommer jag förmodligen ha en träningsvärk som gör minsta lilla lyft med något så lätt som ett pappersark till en plåga, men nu är jag igång. Framför mig ser jag nu mig själv solbränd och armmusklig. Nu kommer ingen notera att jag är så plattbröstad, utan i stället se mig som friskt vältränad (gäller att bre på för motivationens skull). Heja mig!!!!

(Vad pinsamt det skulle vara om jag tränade som en idiot och så syntes det ingenting, nej inga negativa tankar).

Det var fler som ville prova.


Inga kommentarer: