onsdag, maj 27, 2009

Mamman fick också en fin kjol.

Skön kljol för varma sommardagar (dock inte än fållad)



Ja, det blev många inlägg idag, men jag har ju varit så fantastiskt produktiv. Man blir så inspirerad när man får en massa nya tyger, men vill skapa direkt. Sååå....det blev en kjol till mig och en till mamma också. Mammas blev lite stor så den ska jag ta in, men min blev perfekt. Det är en "äta-så-mycket-du-vill-kjol" med härlig bred mudd i midjan. Är nöjd faktiskt. Ser inte ens ut som det är joggingtrikå eller hur?
Stora dottern var hur fin som helst i sin kjol:).

Svägerskan har fått en välskapt Charlie på 4,1 kg och 52 cm. Allt gick bra. Så kul med bebisar. Måste nog sy en liten mössa åt honom. Sydde en till den andra lilla fisingkusinen Kitty idag. Ska bli kul och se om hon kan ha den. Nej, om man ska röja sygrejor och disk innan det är dags att lägga två små flickor.

1 kommentar:

Millis sa...

Men ojojoj vad du pysslar!! Du är ju så himla duktig! Jättesöt mössa och finfina kjolar!
Jag måste oxå försöka få fart på symaskinen och försöka mig på att sy lite barbieklänningar på dottenns begäran..