lördag, maj 23, 2009

Ibland bara händer det!


Jag kan inte med ord beskriva (och det är ju synd eftersom det är med sådana man bloggar) hur lycklig jag är över denna produkt. Jag har mången gång förbannat mig själv som i ett svagt ögonblick gick med på att ha en rotfri kyl och frys. Hur dum få man vara? Har sökt på nätet efter produkter som ska vara bra mot rostfritt stål. Jag har provat dem alla, med ett och samma resultat, flammigt och fult.
Så läste jag det här och tänkte. En sådan stor bloggare kan ju inte ljuga. På vinst och förlust surfade jag bort till Cosas sida av nätet och klickade hem två flaskor. Det var med bultande "hoppas, hoppas, hoppas" hjärta jag sprutade innehållet på min frys. Resultatet är helt FANTASTISKT. Att det dessutom är en produkt gjord på naturliga råvaror gör inte saken sämre.
Jag är så lycklig!
Alla ni som vill få ett finare kök. Besök Cosas och köp en Maison belle, det kommer ni INTE ångra!


1 kommentar:

Lycklig fru sa...

Jag har också denna. SUPERBRA!!