tisdag, augusti 18, 2009

Bilder från bröllopet i Klövsjö

Hej min kära vänner.
Nu känner jag mig som vanligt igen. Mensen är över för denna gång och Tina är tillbaka (till allas stora glädje).
Har ju lovat bilder fån min bästis bröllop. Måste också berätta att jag och brudgummens bror var toasmasters, vi var tydligen "sjukt kul", vilket är en enorm lättnad. Hela sommaren har jag vetat om att det ska toastmastras och det har hela tiden legat som ett stressmoment att hinna med. Lättnaden var enorm när allt gick helt enligt planerna och blev perfekt.
Men det som jag ändå är mest stolt över är min present till de lyckliga tu.
Jag ville ge något som de inte kan köpa, något helt unikt. så...jag och min musiker-kompis Greta skrev en kärleksång. Vi gjorde en inspelning då hon spelar gitarr och jag sjunger, som jag sedan spelade upp på middagen. Jag hade texten på power-point, så alla kunde se. Ni skulle alla fått höra den, om jag visste hur man får upp en ljudfil på bloggen (någon som vet, den är i mp3 format).
Hur som helst. Min bror förutspådde att Lisa skulle gråta, det gjorde hon inte, hon bölade. Resten av gästerna, killar som tjejer var också rörda till tårar. Så nu har jag fått mina minuter i rampljuset;) Kanske att man ska sjunga lite mer offentligt???


Utsikten från hotellet



Här bodde vi


I den här sjön.....


badade jag lite innan bröllopet


Dags att gå och göra sig iordning innan vigseln


Vackrare väder får man leta efter



Klövsjö kyrka, otroligt vacker träkyrka.



Vissa var mer nervösa än andra



Vackert, men otroligt svettigt och varmt


Herr och fru Jacobsson


Glada att det är över;)


Puss!



Brudparet far iväg i fina bilen.



Brudparet anländer till hotellet.


Bröllopstårta, mums



Brudvals



Inga kommentarer: