måndag, augusti 31, 2009

Brevlådan är på plats.





Nu är brevlådan på plats, blev så snyggt, jag smäller av.

Maken satt upp den medan jag och Millis var på Formexmässan, som för övrigt var URTRIST. Jag är så besviken. Allting var exakt (eller sämre) likadant som det var i våras. Men Matilda, om du läser det här, väldigt fin monter du och systern fixat i ordning. Jag var berädd att sno den rosa Smegkylen, och lampskärmarna var bedårande.

Hoppas den är bättre i vår, annars slutar jag nog att gå:(
Det var trevligt att umgås med Milis i alla fall, trots att vi spårade ut något i bilen, hi hi.

3 kommentarer:

Lycklig fru sa...

Mycket snyggt.

Matilda sa...

haha, ja visst var man sugen att sno med sig kylen!! och jättefåtöljen! du såg den va? :-D

skönt att höra att vi gjort ett bra jobb ;-)
trist att höra att formex annars var trist! vi var ju bara där när det byggdes upp liksom, så vi kunde bara se allt stök och bök, och då kan man ju inte se så mycket liksom.

tack så mycket förresten! gullig du är!

kram till dig!!

(SUPERFINT blev det med brevlådan! och väldans fint hus har ni också!)

Petra C sa...

Snygg brevlåda! Hoppas bara ni satte den på rätt höjd. Har du kontrollmätt? ;)