onsdag, september 02, 2009

Fin va?




Namnteckningen som jag råkade sudda lite, skulle bara kolla om den var äkta...det var den, oops.






I går hämtades den ut. Tavlan som jag fick av mamma i födelsedagspresent. Den har varit två veckor på glasmästriet för att få en fin ram och antiflexglas. Visst är den bara helt underbar? Numrerad och allt.
Mats Hådell, han kan han.
Nu ska vi bara hitta den perfekt platsen i huset, blir inte lätt.....

Annars kunde ju dagen startat roligare, yngsta dottern väcker mig genom att sitta och kräkas på mitt täcke. Så båda barnen hemma, och det blir absolut ingenting gjort. Allt känns tråkigt. Skulle behöva vika tvätt (tre maskiner rentvätt ligger och väntar, tjoho), tänkte redan igår att jag skulle tvätta fönsterna, men hur kul är det? Ett helt rum väntar på att inredas (mitt arbetsrum), men inspirationen uteblir, och sist men inte minst fick jag en beställning på filtar som måste göras (och det är så kul för det är inte länge sedan de beställde, vilket betyder att filtarna redan är slut). Men....jag orkar inte.

Nej jag går och äter lite kakor i stället (passar på medan lilla sjukan sover)

1 kommentar:

Matilda sa...

superfin tavla!

trist med kräksjuka, hoppas de blir friska snart!

sv: tack så mycket! jag håller med dig, det känns mer som en självklarhet att vara tillsammans!

kram till dig!