onsdag, augusti 12, 2009

Jag vill aldrig åka hemifrån mer.

Skulle ju egentligen lagt ut bilder från bröllopet, men det har ju hänt andra saker här hemma. Medan vi var uppe i norr så färdigställdes vår framsida. Vi är så otroligt nöjda så det går knapp med ord att beskriva. Visst, det kostade en slant, men åhhh så fint det blev. Har idag även planterat vår blivande buxbomhäck. Kommer säkert ta flera år innan plantorna växer ihop, men det är det värt. Sedan ska jag krypa där på alla fyra och klippa häcken med en liten liten sax, så grannarna skakar på huvudet. I morgon sår vi gräsmatta så det blir fint och grönt även på framsidan.
Drömmelidröm.

Före: Lera så långt ögat kan nå.


Efter: Tadaaaa!


De här ska förhoppningsvis, någon gång i framtiden bli en tät och fin häck (hoppas)


Garageuppfarten har också fått stenar



Trappan vi ytterdörren.


Gången från "parkeringen"



Trappan upp till gången



7 kommentarer:

Isabelle sa...

Åh wow!! Jag dör!! Vad FINT ni får det! Vilket drömhus! kram!

Carro sa...

Suuper-duuper fint!!! Helt rätt!!

Mathias sa...

Väldigt snyggt med stenar!

Mia sa...

Hade inte heller åkt därifrån mer! SÅ FINT!

Kram!

Petra sa...

Vad fint ni har fått det! Verkligen ett kanon fint hem...hoppas allt är bra med er. Kram Petra

Lycklig fru sa...

Men guuud så snyggt!!! Buxbomshäck kommer bli supersnyggt där.

KRam Sofia

Mamma sa...

Jag har ju sett det under arbetets gång och för varje dag blev det bara finare och finare. Buxbom blir säkert bra även om jag inte är så förtjust men jag äger också en tyvärr. Är man två och viljorna är olika ger i alla fall jag upp ibland.
Det är därför vi också har tobaksplantor och tagetes. Usch!
Tacka vet jag pioner,rosor, syrener, pelargoner bl a och nästan alla vita blommor det gillar jag.
Kram, kram