måndag, februari 08, 2010

Helgen!


Åh vilken hektisk helg det har varit. Eftersom Lilly fyllt år så har vi haft alla våra nära och kära här på besök. Man är helt slut efteråt.
Vad har hänt mer här hemma då?
Jo vi har fått husdjur. Sju stycken fiskar har flyttat in i vårt nya akvarium som står inne i Fannys rum. Jag har faktiskt ingenting med det att göra. Micke och flickorna har tagit beslutet själv, men faktiskt, det är ganska mysigt ändå.

Lilly har slutat med napp också. Hon är så himla duktig. Alla napparna ligger numer i en burk i väntan på våren då de ska flytta till skansen och deras kattungar.

Idag ska jag jobba, jobbar till 20. Tyvärr mår jag inte så bra. Har jätteont i halsen, känner mig ruggig. Dessutom så har jag min första dag på det som kvinnor har berikats med en gång i månaden, och då mår jag aldrig riktigt bra. Magen krånglar, jag har ont och mår illa. Så om någon snäll själ kunde vrida fram klockan till 20 så skulle jag vara väldigt tacksam.

1 kommentar:

Mamma sa...

På tal om akvarium så kom jag ihåg det som mamma och pappa hade. Där simmade den sammetssvarta slöjstjärten "Pierre". Han var så tam att vi kunde smeka hans rygg.
Han var så mjuk och len så man ville bara lyfta upp honom. Det är faktiskt roligt med akvarium om man slipper rengöringen. Så lycka till!