torsdag, februari 25, 2010

Vinden har vänt!

Nu har det vänt på jobbet, känns inte jobbigt i magen mer. Har haft möte och fått en jättebra deal. Dessutom händer det massor av roliga saker. Igår satt jag hela dagen och gjorde fem beställningar på kommande podier. Kommer bli så bra, bara ingenting går i brist.
Nej nu måste jag göra mig iordning för ett långpass, sedan är jag ledig i morgon. Då ska jag storhandla mat. Här har det gapat tomt hela veckan.
En dag ledig och sedan jobb igen. 6 dagar den här veckan, det känns. Jag är trött!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Gud vad kul att höra att det har ordnat upp sig!! till och med jag fick ont i magen av tråkigheterna
=(

jag lär nog också slå av på bloggtakten sen, för på måndag börjar jag mitt nya jobb och jag lär inte ha en lugn stund efter det Men det är skoj! gillar att fixa och trixa med bilder =)

kram

Mamma sa...

Oh, det var verkligen skönt att höra.
Jag har också haft ont i magen och jag trodde det var vår nya kaffemaskin på jobbet!

Njut av din lediga dag på fredag.
Kram

Evelina sa...

Åh, detta gjorde min kväll!