onsdag, februari 10, 2010

Nya FRISKA tag.

Inte lika svag som igår
Roligt att bli nerskottad.

Idag mår vi mycket bättre. Fanny som hade så hög feber igår vaknade efter en hel natts sömn utan feber, även Lilly sov hela natten i sin säng. Jag är oförskämt utvilad. Nu efter lunch, som alla åt med god aptit, tog vi en sväng ut i det sköna vintervädret. Jag var lite sur på förmiddagen när jag såg att det dalade ner stora vita flingor från himlen, men innan det blev för mycket så slutade det och solen tittade fram. Så nu är det nyskottat, fåglarna har fått mat och vi har alla tre fått lite frisk luft i lungorna. Nu gäller det bara att få tiden att gå smidigt tills Micke kommer hem. De är ju lite uttråkade. Funderar på om jag ska vara så duktig att jag slänger ihop en trolldeg? I så fall får jag väldigt många mammapoäng.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det ser härligt ut. Mata fåglarna skrev du...........har fåglarna hittat dit nu? Kul i så fall att de äntligen kom. Jag har inte sett min favorit i år, domherren, har du?
Jag får nöja mej med steglitsen som kom igår för den är ju också färggrann.

Matilda sa...

vilka härliga foton!
hur blev det, fick du några extra mammapoäng? (trolldeg?)

sv: tack så mycket, du är gullig du!! stor kram!!