fredag, februari 05, 2010

Lilly 3 år


Eftersom mitt liv är lite upp och ner nu, så skrev jag detta i förrgår, men hann aldrig trycka på publicera, så jag gör det nu;)

I dag fyller vår finaste lilla Lilly 3 år. Tiden går för fulla muggar. Dagen har inte riktigt blivit som vi hade planerat, Lilly blev magsjuk natten till igår och fortfarande i dag har det varit lite hängigt, men bara lite.
I morse mådde hon dock lite illa och ville inte öppna paket, utan kravlade upp i mitt knä och somnade. Fanny blev skitsur. "Va? ska hon inte öppna paketen? Dår får jag göra det va?" Men, nej det fick hon inte. Lilly sov en timme till i min famn (så mysigt, tänkte tillbaka 3 år i tiden när hon låg och sov på mitt bröst, något mindre dock) och sedan gick det att öppna paket. Min stora fina tjej. Jag älskar dig!



Inga kommentarer: