lördag, juli 31, 2010

32, en 3:a och en 2:a, bingo!


Hipp hipp hurra till lilla mig idá.

Japp, födelsedag idag. Är sååååå mätt. Massa fika hela dagen och massa fina presenter. Maken överraskade med en Odd Molly blus, som jag inte ens önskat mig. Men eftersom jag har tjatat om detta klädmärke så länge så överraskade han mig. Blev så glad (Ni ser en liten bit av blusen här ovan på kortet). En massa pengar att köpa växter till tomt och växthus fick jag också. Synd att jag jobbar i morgon, annars hade jag varit på Plantagen när de öppnar
Nej nu ska jag lägga Fanny, de har sista dagen på sommarlovet i morgon, sedan börjar de på nytt dagis och fritids. Åhh, min lilla plutt börjar bli så stor. Tur att vi har en bebis kvar i familjen. Kolla in den här gullungen. Fasters lilla plutt. Var tvungen att ta fram kameran och filma, visst är hon härlig?




Inga kommentarer: