fredag, juli 02, 2010

Klänning.


Det är inte ofta jag bär klänning så här en vanlig vardag. Men idag kände jag att jag nog skulle det, och vilken uppståndelse över denna klänning. Flickorna tyckte de hade den vackraste mamman, maken tyckte jag var väldigt snygg ( det säger han verkligen aldrig ) och en för mig vilt främmande herre sa till flickorna i mataffären: 'säg till er mamma att hon har en väldigt fin klänning på sig idag'. Mitt framför sin fru som inte såg helt nöjd ut. Fannys svar var ändå bäst: 'vi vet!'. Så, man kanske ska ha på sig klänning lite oftare.

7 kommentarer:

mamma sa...

Jag håller verkligen med alla. Du är jättesnygg i den där klänningen.
Var har du köpt den?
Färgen är också så perfekt.

Trillian sa...

Haha... klart du ska. Jättefin klänning. Gillar verkligen färgen och mönstret. Har du sytt den själv?

Tina T. sa...

Tackar! Nej, jag har inte sytt den själv. Köpte den på Rean på MQ förra året. Tror jag betalade 200 spänn. Catjing!

Trillian sa...

Som svar på ditt inlägg inne hos mig:

Ni är så välkomna så att hälsa på katterna. Vi får hoppas att Bosse håller sig hemma då. Ibland kan han försvinna i 2-3 dgr så man hinner bli galet orolig. Vi har iaf inte ångrat oss en enda sekund att de fick flytta in. De är hur mysiga och charmiga som helst.

Lisa sa...

Underbart! Jag tycker att du ska ha klänning varje dag hela sommaren, du är supersnygg! kram

Matilda sa...

haha! vad härligt! och jag håller med, ha klänning oftare, du passade finfint i det! och fin färg dessutom, somrig!!

sv: vad kul att höra att du följt mig i drygt ett år! och ja, tiden går verkligen snabbt!

Peaceful sa...

Jättefin är du i klänning - men annars också förstås!!