tisdag, juli 20, 2010

Underbara föredetta grannar.



Jag har fått lön för att jag ritade köket till våra gamla grannar Ingalill och Kaj. För övrigt världens trevligaste människor. Jag ville bara ha några virkade flugsvampar som betalning för jag vet att Ingalill gillar att stick och virka och dessutom är en hejare på det. Idag kom Micke hem efter att ha gjort det sista i köket (han har satt upp det och kaklat och bytt golv) Och jag är helt förälskad. Så himla fina. Jag har inte ens gett henne något mönster. Bästa betalningen jag fått någonsin.

3 kommentarer:

mamma sa...

Jag håller med dig, verkligen ett riktigt ögongodis är dessa flugsvampar.

Matilda sa...

åh, helt underbara! förstår att du blev glad!

Tina T. sa...

Ja, så fina. Ringde och tackade och då visade det sig att det var hennes barnbarns flickvän som virkat dem. Ingalill ville lära sig och visste att flickvännen virkade små figurer, frågade om hon kunde visa. Innan hon visste ordet av så kom dessa fyra på posten. Sååååå fina.